4 de setembro de 2012 •

Indicação de Música ~ We Are Never Ever Getting Back Together

Oie gente!!



Adoro as músicas da Taylor, sério.
E essa faz parte do próximo álbum dela, de nome Red.
A música é bem pop, tem um ritmo gostoso e um refrão viciante. Supostamente, a letra da música fala novamente sobre John Mayer, um ex namorado da Taylor que já ganhou uma música da moça anteriormente. (Dear John)



A Taylor é conhecida por escrever músicas sobre situações de sua vida, ex namorados, pedidos de desculpas e, sinceramente, acho que é por isso que as músicas dela fazem tanto sucesso, porque os fãs se sentem um pouco mais conectados com ela, e acabam fazendo relação das músicas com suas próprias situações...
ANYWAY
Olha a letra da música e vídeo:


We Are Never Ever Getting Back Together 
I remember when we broke up, the first time
Saying this is it I've had enough
Because like we hadn't seen each other in a month
When you said you needed space, what?
Then you come around again and say
Baby I miss you and I swear I'm gonna change
Trust me
Remember how that lasted for a day?
I say I hate you, we break up, you call me, I love you
You called it off again last night
But this time I'm telling you
I'm telling you,


We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together
Like ever



I'm really gonna miss you picking fights
And me falling for a screaming that I'm right
And you hide away 
And find your piece of mind with some indie record 
That's much cooler than mine
You called me up again tonight
But this time, I'm telling you, I'm telling you



We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together



I used to think that we were forever, ever
And I used to say never say never
So he calls me and he's like
'I still love you'
And I'm just like 'this is exhausting'
We are never getting back together
Like ever



We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together



We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together

E ai, gostaram?



1 comentários:

Amiga da Leitora - Thais disse...

Não sou fanática, mas gosto muito da voz dela!!

xoxo
http://amigadaleitora.blogspot.com.br/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...